HTML

Szép nap!:)

2010.05.04. 19:31 | Mila*.* | Szólj hozzá!

Be positive,Keep your smiley!! Ez az én jelmondatom,bizony két felkiáltójellel a végén,nem eggyel,nem hárommal,hanem kettővel..Na jó ettől most kissé őrültnek hihettek,de valójában nem vagyok az,csak egy kicsit és különben is én imádnivalóan vagyok hülye nem agyilag..na jó úgyis egy kicsit!

Úgy sajnálom,hogy bezárt Lauu blogja,bizony a Németh Lauujé! Imádtam olvasni a bejegyzéseit,igaz most is vannak,de jelszóval levédetve,úgyhogy nem tudom megnézni őket,csak akkor,ha iwiw-en vagy myvip-en elkérem a jelszót a napi poszthoz!Lauu ezt azért nem kellett volna!!

Mi az,hogy facebook-on fent van már valami Richard az e-mail címemmel?? Gondolom,hogy ki lehetett!

Jó volt ma sétálni a Tiszaparton,jövendőbeli második otthonom utcáján! Igaz nem is sétáltunk csak megvitattuk az élet nagy kérdéseit egy padon Liával.:D Elvoltunk!(L)(L)

Úhh..rákéne rakni a telefonomra a Sterling Knight zenéket,amiket letöltöttem,még ma rávesszük aput..abban úgyis jók vagyunk,illetve vagyok..

Szépegynapvolt!

 

By:Mila

A bejegyzés trackback címe:

https://mila.blog.hu/api/trackback/id/tr941974729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása